i just want to find myself again

Halloj, det var som ett tag sen jag bloggade, men har varit så mycket den senaste tiden. Men nu har som allt lagt sig och så :) För det första som dom flesta redan vet har jag som sagt slutat på nutella, jag hade inte den tiden som hon behöver, hon är värd att ha någon som tar hand om henne som har den tid hon behöver :) Jag vet redan att jag kommer att sakna det, men just nu behöver jag bara en paus. Men hon kommer alltid att vara den speciella ponnyn som lärt mig de mesta. ♥ Nog om det, har haft massa prov i skolan och så också, så har pluggat och de tar ju också tid :) Sen har jag spenderat lite tid med acke också ♥ så otroligt lyckligt lottad som har en sån underbar pojkvän!
 
Ja, jag bloggar inte så mycket längre, inte alls som förut. Men mina dagar ser typ likadana ut hela tiden så har som inget att skriva? Ska försöka att kanske börja blogga igen mer ordentligt, men vi får se hur det blir med den saken :) Har iaf suttit hela kvällen och kollat klart oth, så sorgligt att jag redan sett klart alla säsonger :( Så sinnessjukt bra serie, mer än helt klart sevärd! Så nu ska jag ta och kolla klart alla säsonger av Grey's Anatomy också, är på sista säsongen där med :( Nån som har nå tips på bra serier? :) Aja, ska ta och kolla Grey's nu, puss!

jag älskar dig så sjukt mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0