rubrik saknas

Min älskling påminde mig just om att jag har en blogg så är väl lika att skriva lite här då :) Helgen har faktiskt varit grym :) Umgåtts massor med vänner och med min fina ♥ Helgen har varit heeeelt underbar. Fast har inte gjort så mycket? haha. Har glidit epa, färgat håret, kollar massa oth, myst, frippes, kollat film med ida och johan och ja :)
 
Nu ligger jag i sängen och taggar skola imorgon.. Nåja, hoppas veckan går fort, åker ju till lycksele på fredag och de ska bli sjukt kul! Så glad att acke också ska följa med! :) Nå, ska väl börja säga gonatt till min älskling och sen försöka sova :) Gonatt, ♥
 
bildlöööst, vet att det suuuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0