du är världens bästa

Ja som ni märkt så är det sjukt dålig uppdatering. Men har inget intressant att skriva just nu då jag i princip bara äter, sover och jobbar. I förrgår kom iaf mitt hjärta hit med epan sen har han varit här tills idag :) sjukt mysigt! Så han har varit här fast jag jobbat :) Igår kväll tog vi epan till ellen och jag fick upp honom på hästryggen, mihihi :D Sen myste vi massor hela kvällen :)
Nu har jag bara 8 dagar kvar på sommarjobbet och jag började ju nyss? Tiden går så himla fort! Skolan börjar snart igen också.. Får ångest men samtidigt känns de skönt att komma in i "rutinerna" igen :) Har ju bara 1 år kvar i grundskolan, känns sjukt! Har inga planer alls för gymnasium, eller jo, kanske, men velar fram och tillbaka heeela tiden. Intressant va? Jo men visst!

På tal om bananer så känns det sjukt konstigt att jag inte varit hos mormor i sommar! Jag har ju varit där varje sommar sedan jag föddes. Känns tråkigt :( Menmen, kommer väl fler lov! På tal om att åka bort så är det ju snart dags att åka till lycksele på dop, kul att träffa syrran o dom igen :D Och förhoppningsvis följer acke också med! ♥ Nu blev det är långt men bloggade iaf! Ska snart hoppa in i duschen för har varit och sprungit :)
har inga nya bilder så.. eller jo vänta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0