21 augusti

Oj, det var visst ett tag sen jag skrev här.. Men har inte haft tid, eller jo, men ids inte blogga när jag har annat för mig :) Har haft några mysiga dagar med min fina och i fredags hann jag vara med ida också lite :)
 
Idag har jag legat hemma och kollat film och städat. Imorgon är de dags att gå tillbaka till verkligheten och alla rutiner igen. Känns faktiskt ändå rätt skönt, blir så lätt uttråkad när jag inte har nåt att göra.. Ska iaf att bli kul att träffa alla igen, se schemat och dricka kaffe med ida och lärarna igen ;) haha. Alla prov kan vi ju skippa den här terminen tycker jag :))
Ska snart ut och springa och sen vänta tills mamma kommer hem så vi kan laga mat. :) Nä nu ska jag strax byta om och sen dra ut i regnet med ulrik i öronen och springa lite :) hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0