sorry

har haft fullt upp i princip hela helgen så har lagt bloggen åt sidan :)
Fredag så vare skola sen till stallet och red ut med ellen, haha fett kul! vi for till en äng och plumsa och nutella blev typ super glad ;) Fick henne till att galoppera men de blev några bockningar, 2 stegringar och 2 avflygningar ;) sista gången var ju grymt snyggt, landade på huvudet och stod på huvet i några sekunder, ellen höll typ på dö av skratt ;) min hjälm var helt viiiit. Sen frippes goes sph och det sög! aldrig varit med om att de varit så dött där nångång. Lördag for jag till stallet på morgonon och mockade bara, hon fick vila eftersom hon inte hade gjort nå något under veckan. Sen till ellen, fixa oss sen mot happis, shoppade julklappar sen for vi till mig och hon sov här :) fett mys! ♥
Söndag for jag till stallet vid halv 3, mockade och fixade lite, städade min hylla i sadelkammaren osv. Sen red jag lektion och hade nutella, vi hoppade. Skulle testa sickans sadel men den passade inte så fick ta av den och hoppa barbacka och de gick ju bra de med :) Idag då har de varit skola, eller skola och skola. Haft en lektion + idrott ;) chiill! Imorgon är det lucia så då missar jag också skola :D Dock har vi kemiprov imån som är typ grymt svårt ;s så ska ta och plugga nu!
hörs :)
Lite bilder från senaste tiden..
sista bilden bjuder jag på bara för att min hjälm är fett snukk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vem är det som sitter till höger vid granen, han är sååå snygg...Jag är käääär <33333

2011-12-12 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0