helgen

hejhej,
har haft fullt upp i princip hela helgen.. fredag var de ju som vanligt, skolan, stallet, frippes.. Lördag for jag och ellen tidigt till stallet och sen direkt till konfaläsningen, sen till jonne, färgade ellens hår, julbord på frippes, hem. Idag har jag haft jour så steg upp tidigt, for dit, gav mat till alla hästar och förde ut dom, sen mocka jag och red nutella, mamma gick med men for bara till en äng och trava lite där, tog de lugnt, då hon ska får göra de nu medans det är uppehåll från lektionerna, hon har så ont i ryggen :'( så ska bara rida barbacka. Sen mellan jul och nyår ska hon få vila nästan helt, ska promenera med henne typ varannan dag :) Sen har jag varit i kyrkan, städat rummet och nu ligger jag här :) ska ta och typ spela sims tror jag :D hehe.
hörs ♥
gammal, sne och suddig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0