- goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one for me'

Halloj!
Har inte pluggat så mycket dom senaste dagarna, men har tagit de lugnt och umgåtts med massa fina människor. ♥ Tisdag så kom Ida, Ellen och Elin hit och vi käka tacos, basta, såg film, diskuterade allt från himmel till jord och bara myste, hur underbart och välbehövligt som helst! I Onsdags åkte jag med ida, hennes mamma och syster till happis och shoppade, köpte typ 4 tröjor :) Sen direkt till jonne, såg film med ida och johan sen låg vi och nötte andra avenyn halva natten :)) Sen idag har jag varit i stallet, gick på promenad i typ 40 min med elin och sickan, och nutella såklart :) Hon var hur lugn som helst. Sen till jonne, såg ett till avsnitt av aa sen for jag hem, här har jag bara kollat aa hela kvällen :D hahah neeerd. Såå nu ska jag fortsätta kolla andra avenyn, ville bara uppdatera er lite ;)
Bjuder på lite bilder från senaste tiden =)
bortskämda fina vovve ♥
avslutar med en bild på finaste, lurvigaste ponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

fina du! :)<3

2011-12-30 @ 01:19:25
URL: http://ttypaamanda.devote.se
Postat av: bästaste

mira du är så jävla otroligt vacker! <3

2011-12-30 @ 02:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0