never say never

Kom just hem från skolan, varit en riktigt tung dag då vi på eftermiddan har en 2 timmars lång lektion i medicin så man blir helt slutet i huvet efter det.. Igår blev det iaf att jag, Emma och Fanny for och tog en fika och satt bara o snacka om allt mellan himmel och jord, asmysigt! 
Ikväll kommer mamma iaf hit till Umeå och sover här en natt, så hon kommer med resten av mina grejer. Så förhoppningsvis blir det o äta på kina ikväll! :D Imorgon är de fredag och hade velat åka hem men aa, ska iaf stanna i Umeå. Får se om det händer nåt här i Umeå ihelgen eller om jag kanske åker till Mormor! :) Nu ska jag ba lägga mig o lyssna musik o ta det lugnt, är helt död efter den här dagen.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0