min prins!

Har varit i skolan idag som vanligt, tur att jag har en underbar klass som gör dagarna mycket roligare! Trivs verkligen med klassen sjuukt bra! :) Annars händer det inte så mycket, har varit och ätit middag med kusinerna som var hit till Umeå för dom skulle till Turkiet ikväll, inte alls avis! Sen har jag snackat med min kära syster på skype och nu saknar jag min gulleplutt till prins jättemycket! Dom växer alldeles för snabbt!! Sen har jag hunnit prata med Stina i telefon i typ 1 timme också, vi hade ju massa att snacka om!! Älskade vän vad jag saknar dig ♥ Nu sitter jag och typ räknar ner timmar tills jag får åka hem till älskade Ötå! haha :D Nu lyssna musik och bara tare lugnt innan de är dags att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0